Getting My ماگ حرارتی To Work

Wiki Article

ماگ ابعادی بزرگتر از فنجان و عمق بیشتری دارد، بیشتر برای نوشیدنی های گرم استفاده می شود. ماگ را معمولا روی بشقاب یا سینی قرار نمی دهند.

ضمنا من یه ماگ حرارتی سفارش دادم که به صورت کادو شده برام ارسال کنن خیلی نگران بودم که آیا خوب شده یا ن چون برای هدیه بود نمیتونستم بازش کنم امتحان کنم اما وقتی کادو دادم و شخص مورد نظر تستش کرد بسیار خوشحال و راضی بود و بین کادوهای دیگه به نظرم یه چیز بسیار خاص و عالی بود بسته بندی هم که دیگه حرف نداشت واقعاااااا ممنونم از شما نظرم به دور از هر گونه اغراق بود پشتیبانی هم که واقعا کار دست بود خلاصه که دمتون گرم همه چی تموم هستید.

این نوع ماگ ها از شیشه ای مقاوم به نام پیرکس ساخته می شود که در مقابل دماهای بالا و پایین مقاوم هستند و می توانند در مایکروفر و فر استفاده شود.

شکل ظاهری و کیفیت ساخت ماگ نیز از دیگر عوامل مهم و تاثیر گذار بر روی قیمت ماگ می باشد.

ماگ حرارتی هیتردار لیوان هیتردار تراول ماگ سرامیکی جدید

ماگ حرارتی برقی هم یکی دیگه ??????? ????? از انواع ماگ حرارتیه. البته این لیوان حرارتی برقی، دیگه جادویی نیستش و تغییر شکل نمیده ولی خب باز بهترین گزینه برای گرم نگه‌داشتن چای و قهوه هستش.

گارانتی: مطمئن شوید که شرکت چاپ گارانتی برای چاپ ارائه می دهد

تمامی حقوق این سایت متعلق به گروه آرتینا (اکسسوری) می باشد

مسئولیت سفارش شما از لحظه ثبت تا تحویل به عهده ما هست و اگر در طول این پروسه اتفاقی برای سفارش تون بیفته از طرف ما جبران میشه و هیچ هزینه اضافه ای برای شما نداره.

ایمالز ، اولین موتور جستجوی کالا ایمالز اولین وبسایت مقایسه قیمت در ایران است. ایمالز جستجوگر کالا در بین فروشگاه‌های اینترنتی است، و به خریدار کمک می‌کند تمام انتخاب‌های خود را در یک جا مشاهده کرده و کالاها را با قیمت ارزان‌تری تهیه کند.

ابزارآلات و تجهیزات صنعتی لوازم و یراق آلات ساختمانی شیرآلات ابزار غیر برقی چسب صنعتی ابزار برقی و شارژی دریل، پیچ گوشتی فرز و سنگ رومیزی

شخصی: برای نوشیدن چای، قهوه، آبمیوه و سایر نوشیدنی ها در منزل یا محل کار

سلام خیلی ممنون از وب سایت خوب تون سفارش من به دستم رسید همه چیز عالی بود

ماگ ساده و حرارتی معمولاً با طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تزیین می‌شوند و در منازل، رستوران‌ها، کافه‌ها و مکان‌های عمومی دیگر به کار می‌روند.

Report this wiki page